Vysvědčení
J
Jednotlivě: ocenění silných stránek dítěte, pokroku a podpora jeho rozvoje.
Záznam z konference, která proběhla 26. září 2023 na Pedagogické fakultě MU.
Podívejte se na první video
Vysvědčení JINAK: Primárním účelem hodnocení je podporovat učení a rozvoj žáků
- představení šablony Vysvědčení JINAK, projektu Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení.
Představení projektu Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení (TL05000360), průběhu implementace Vysvědčení JINAK a výsledků projektu.
PaedDr. Michal Černý
ředitel odboru základního, předškolního a speciálního vzdělávání - 21, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Prof. PhDr. Hana Lukášová, CSc.
S láskou 50 let pomáhá rozvoji pedagogiky, 40 let v Ostravě na Pedagogické fakultě a 10 let ve Zlíně v Ústavu školní pedagogiky.
Jako řešitelka a spoluřešitelka mnoha výzkumných projektů a autorka řady monografií k otázkám didaktiky a profesní přípravy učitelů výrazně ovlivnila rozvoj pedagogiky a pregraduální přípravy učitelů.
Doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
hlavní řešitelka projektu Vysvědčení JINAK - Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení, vedoucí katedry pedagogiky PdF MU
PaedDr. Iva Cichoňová
ředitelka Základní školy a mateřské školy ANGEL v Praze 12, členka řešitelského týmu projektu Vysvědčení JINAK
Mgr. Karla Černá
ředitelka Základní školy a mateřské školy,
Ivančice - Řeznovice, okres Brno - venkov, členka řešitelského týmu projektu Vysvědčení JINAK
Mgr. Martina Raiserová
ředitelka Základní školy a mateřské školy, Střílky, příspěvková organizace, členka řešitelského týmu projektu Vysvědčení JINAK
Jednotlivě: ocenění silných stránek dítěte, pokroku a podpora jeho rozvoje.
Informativně: užitečné pro další rozvoj dítěte i jeho sebepojetí
Nově: sebehodnocení dítěte se stává součástí závěrečné zprávy
Aktivně: informace pro další jednání dítěte, podpora jeho zodpovědnosti za své výsledky
Komplexně: komplexní pohled na dítě; hodnoceny nejsou jen znalosti, ale i projevy chování
Speciální poděkování patří grafickému studiu KUTULULU, s.r.o., které vytvořilo grafický návrh aktuální podoby Vysvědčení JINAK.